De Enya is weer op vakantie nu eerst naar Vlieland en dan varen we weer terug naar de haven.
Familie aangelegenheden en gezondheid perikelen houden ons in Nederland.
| We zijn nu in Leeuwarden de prinsentuin. dinsdag 16-6 |
Donderdag 18-6 prachtig echter geen wind. Vertrokken 12.40 uur. Door tumult in de sluis hier raakten onze rolffok achter de lampen van de brug. Lida had het optijd in de gaten met een snelle manoeuvre kwamen we er achter weg. Echter de AIS werkte niet in de haven van Harlingen eenmaal weer op het kanaal was het signaal er weer. De tocht er naar toe verliep prima echter geen wind.en zo kwamen we om 15,34 uur aan in Vlieland.
![]() |
| welkom op Vlieland |
![]() |
| volle jachthaven op Vlieland |
19- 6 tot en met 21-6 vlieland geweest heerlijk eiland.
22-6 vertrokken om 08.30 uur

